/ Dravel /

Wednesday, when day, what day?

Onsdagsreflektioner:
 
- KAN FOLK PÅ FACEBOOK SLUTA SPOILA "SKAM" ELLER?! Eller i alla fall sluta lägga upp artiklar/quiz/krönikor där rubriken eller bilder avslöjar saker som kommer att hända i säsong TRE. Drittsekker!
 
- På tal om rubriker: DT har börjat lägga alla krönikor bakom betalvägg! Så sad, men jag har frågat om jag får lägga upp dem här. Veckans text är nämligen min årliga rim-krönika och innehåller några rader jag var ovanligt nöjd med så jag måste få bekräftelsen. Det borde väl Mittmedias ledning ta hänsyn till?
 
- Erik Rapp i Musikhjälpen imorse var något i hästväg alltså.
 
- Snart, mycket snart, kommer jag att kunna göra ett kollage av alla mail jag får som inleds med meningen "Hej Fridah, tack för förslaget men..." nu när jag skickar artikelförslag. Alla frilansare som jobbar i samma genre med samma medier som jag som beklagar sig över att de "måste tacka nej till jobb": Jag kan ta dem. 
 
- Ikväll ska jag se "Disco Defenders" på Hamburger Börs! I've been waiting for this so long och det kommer att bli M to the Agiskt, som man sa 2008.