/ Dravel /

Eva & Nooras infinite playlist

Okej snabbt nu innan andra säsongen av "Skam" börjar imorgon:
 
Jag har inte läst NÅGON recension av den här serien för jag vill inte ta in någon annans tolkningar så utan större reflektioner säger jag följande: Noora är min nya MEGAidol. Jag önskar av hela min själ att alla tjejer jag känner som någon gång kommer att börja gymnasiet får en vän som Noora. Jag avgudar allt hon gör, hon är så självklar utan att kämpa och vara överdrivet cool.
 
Noora är på riktigt den största matriark som synts på TV på länge, för Jonna Waldemar och Dagmar Friman i all ära men de är så kaxiga, vi som är mesar kan inte relatera till dem, men Noora är mänsklig och snäll och omhändertagande men inte upprytande och rebellisk (förutom mot William) på samma sätt som typ Sana. Jag kan relatera så mycket till Noora och jag vill se fler karaktärer som hon: Vanliga unga kvinnor som gör rätt utan att behöva vara übercoola och kaxiga för hur mycket jag än tycker om det kan jag inte känna igen mig i dem.

Noora är bäst och i säsong två måste hon fortsätta vara bäst och vettigast. Allt annat är DUST.
#1 / / Anonym:

Älska Noora! Säsong tre finns på nrk.no