/ Dravel /

Du kunne ha DREPT HAN!

Alltsååå tror ni jag har ord för att jag såg både Kents avskedsspelning och Alcazars sista Disco Defenders-show i helgen eller? Svaret är nej.
 
Jag är alldeles för full av separationsångest för det och istället kan jag konstatera att slutet av "Tjockare än vatten" var rakt igenom kasst och att "Skam" fått mig att:
 
1) spela sönder "5 fine frökner" av Gabrielle! "Fem fine frøkner, tre på en rad, dem står aleine men vi gjør det ilag", såå fin text.
 
2) överväga att blondera håret och klippa page.

3) på fullt allvar tänka meningen "KÖDDER DU MED MEG?!" när jag idag gick in i tunnelbanan och såg att rulltrappan som var lagad i torsdags efter att ha stått still sedan början av november var trasig igen.
#1 / / josefin:

jag gråter fortfarande över att jag inte fick ta farväl av kent :'(