/ Dravel /

Chillin' out, maxin', relaxin', all cool

Jag går här i Leksand och vet knappt om världen utanför existerar. Jag pysslar egna jultröjor, myser med Vilda, går på hockey och hänger hos Oskars familj. Tänker inte så mycket på den kommande våren eller fakturor eller texter eller kontoutdrag och har inte fått ett enda mail på två dagar. 
 
Jag har hamnat totalt efter i podd-lyssnandet, läser "Harry Potter och den flammande bägaren" parallellt med "Astronomi på 30 sekunder" som jag fick i julklapp av Oskar och ser höjdarfilmer som "Klappjakten" och "Ett päron till farsa firar jul" med mamma. Detta är förmodligen den nyttigaste livsstilen jag haft i år. 
 
Och nu ikväll medan jag badade och läste "Underbar och älskad av alla" kom snön, farstubron var helt vit när jag kom upp ur badet.
 
Panta rei. Allt flyter. Saker löser sig på ett eller annat sätt och allting blir i slutändan oftast bra.
 
God måndag från er egen Kay Pollak.