/ Dravel /

With your back against the wall

Det här är kanske inte en sprillans ny spaning för att komma från mig, men "All Rise" med Blue får väl ändå anses som en av de bättre pojkbandslåtarna som släpptes runt år 2000? 

 
Fast de når aldrig upp på de här nivåerna:

 
Jag vet att jag sagt det förut men WOW så bra den här låten är! Briljant och jag menar BRILJANT radiopop! Pluspoäng för den mycket avancerat koreograferade "I failed to love you"-raden!
 
 
Den gulligaste och mysigaste Westlife-låt som gjorts, passar även mycket bra som vänskapsförklaring.
 
 
Detta är den bästa låt ett pojkband någonsin spelat in för den passar i ALLA sammanhang. Stretch efter träning, avslappningslåt, jobbsoundtrack, peppmusik - det finns ingen situation "Bop Bop Baby" inte funkar i. "When I call you at home and he answers the phone" - tider det.
 
Hur mycket jag än älskar "Story Of My Life" och "Best Song Ever" så kommer One Direction tyvärr aldrig att ha samma råvaror som Westlife, de är inte lika hjärtliga och har därmed inte alls lika hög likeable-faktor. Det går helt enkelt inte att jämföra Harry Styles med Brian McFadden. Och nu tänkte jag skriva något om åldersskillnaden mellan One Direction och Westlife men googlade och såg att just Brian McFadden är född 1980 och att jag därmed nu är äldre än Westlife när de släppte "Uptown Girl" 2001 som jag och Lisa och hennes bästis Linda dansade omkring till när den sändes på ETV.
 
Fy fan vilken ångest.