/ Dravel /

Wednesday, when day, what day?

Korta reflektioner en onsdagskväll:
 
- Kul och trygg känsla det blir över Bokmässan i år. 
 
- Detta kanske jag måste ta tillbaka och den här frågan är kanske ingen man ska ta ställning i i en mening på en blogg och egentligen borde man överväga det mer och hit och dit, men spontant känner jag såhär: Om min skola haft idrott med bara tjejer hade jag kanske faktiskt gått på lektionerna.
 
- Varje kväll ser jag ett avsnitt av c/o Segemyhr på Youtube. Detta är som yoga för själen.
 
- Jag försöker lära mig Youtube, vad Splay gör, vilka profiler som är vilka och hur sponsoravtal funkar med INFLUENCERS. Igår grät jag till Therese Lindgrens "Anders har gjort slut"-klipp. Jag vet inte var detta kommer att sluta.
 
- HERRE vad bra "Follow the money" på SVT1 är! Jag är helt fast! Relationer, diskbänksångest, polisärenden, pengar Bakom Fasaden och gästspel av Anna Pihl! FEM PLUS.
 
- Nikki Amini i "Idol"-juryn verkar vass på bästa tänkbara sätt.
 
- Den 5 december ska jag lyssna på Daniel Boyacioglu på nya konceptet BOKMÅNDAG på Stadsteatern Vällingby! Alla sådana här satsningar måste maxas till ett tusen procent.
#1 / / Josefin:

Segemyhr! hej gud vilken nostalgi <3

och jag kan tala om att i min låg- och mellanstadieskola hade vi dåochdå "tjej-gympa" utan killarna och det var precis lika jävligt. mvh sämst på all sport och ungefär lika smidig som ett kylskåp.

(förlåt, har inte haft tid att läsa bloggar på evigheter så läser ikapp nu)