/ Dravel /

Still the one I do this for

Idag har vi varit tillsammans i åtta år.
 
Fattar ni hur länge det är? Instagram fanns inte när vi blev tillsammans. George W Bush var fortfarande president. Man var fortfarande tvungen att bli vän med folk på Facebook för att kunna se deras profiler. 1000apor.se hade sina glory days. Hultsfredsfestivalen hade både besökare och mediebevakning. ZTV visade musikvideos. Sverigedemokraterna satt inte i riksdagen. SPOTIFY HADE INTE LANSERATS NÄR VI BLEV TILLSAMMANS.
 
Och nu. Efter åtta år är jag ännu mer kär i honom, ännu tryggare, ännu lugnare, ännu lyckligare. Jag har allt, märk väl allt, och kommer aldrig att släppa det. Det är vi och inga andra och det finns ingenting och jag menar INGENTING som kan få mig att ens överväga att det existerar några som helst alternativa världsbilder än han plus jag är lika med sant.
 
Eller ja, varför ens försöka förklara något i egna ord när Beyoncé redan uttryckt det så bra? Still all up on each other, ain't a damn thing changed, my girls can tell me nothing I'm gone in the brain.
 
Alltid vi.