/ Dravel /

Inte dig jag gör mig fin för, det är själsligt, fixar mina naglar bara för att det är härligt

OKEJ, nu ska göra något jag velat göra forever men inte trott att jag haft råd med: Jag ska gå på MANIKYR!
 
Jag har trott att det var aaasdyrt, så kollade jag för någon vecka sedan på hemsidan för min frisör där det också finns nagelsalong, och så kostar det 300 spänn! Alltså, det är ju verkligen inte gratis liksom, men i relation till vad jag trodde att det skulle kosta (1300 typ) är det mycket rimligare.
 
Så nu om en halvtimme ska jag kvista iväg till Vällo och se what the fuss is all about. Jag kommer förmodligen att bli utskälld för att jag har så sönderrivna naglar och för att jag inte ens lyckats få bort alla gula nagellacksrester från min egen nail art, men det får vara så. Jag kommer i alla fall att känna mig som en bloggare som Fixat Naglarna, och som Cleo och gänget i den här låten.
 
Det vill säga gå på sa gå på sa gå på gå på sa gå på sa gå på gå på sa gå på sa gå på gå på salong.