/ Dravel /

I keep telling you I've got lots of things to do

Men hallå kära LIVSPUSSEL, hur ska jag kunna hantera dig ens? Jag har så många böcker på min vill-läsa-lista att jag inte vet var jag ska börja. Till exempel:

- "Athena" - Marta Söderberg
- "Vad gör man inte " - Maja Hjertzell
- "Mysteriet Claes Malmberg" - Claes Malmberg (tycker han verkar så härlig?!)
- "Cigarett" - Per Hagman (läser just nu "Vänner för livet" och vill läsa ALLT Per Hagman skrivit)
- "Lollo" - Linna Johansson
- "Girl online" - Zoe Sugg
- "Flickan med silverskorna" - Alice Kassius Eggers
- "Omänniskor" - Nanna Johansson och Kringlan Svensson
- Tvåhundra böcker till som jag fick lämna på bibblo i fredags för att jag inte kunde asa hem mer än två kassar.

Nu måste jag tyvärr avsluta detta inlägg för jag måste jobba så jag drar in tio miljoner så jag kan läsa minst åtta timmar varje dag.
 
Som Britney nästan sa i sin absolut bästa låt: I need time, space, love, joy... I need... BOOKS.