/ Dravel /

Jag skakar om kalendern

Nu är det sannerligen guldspurt innan jul alltså. Såhär är min kommande vecka OCH mina sista måndag-tisdag-onsdagar som tjugotvååring. Varje dag känns så himla... bloggig! Kolla liksom:
 
Måndag:
Deadline på DT-krönika.
Tisdag: 
Frukostsession hos Rampljuset.
Onsdag: 
Lunch med asgullig bloggläsare som ska intervjua mig, julmingel med nio olika bokförlag, middag för Sanna som slutar sin praktik hos oss, De Monteverts releasefest på Cantina Real.
Torsdag:
Min födelsedag!!! Antingen blir det zumba (ja jag vet so crazy right now, men jag har inte varit på Fridas pass på typ en månad så det känns som en dröm att få fira min 23-årsdag på Forma och vråla "my girls can tell me anything I'm gone in the brain") eller, beroende på trötthetsskalan, bara middag och godis och Harry Potter-myz med Oskar. Eventuellt flight mode på telefonen.
Fredag:
Middag och Idol-final hos Soph.
Lördag:
Sexårskalas på lekland i Nacka (ursäkta men HUR coolt är det inte att jag och min kusin fyller år på samma dag?), Social Media Party med Soph!
Söndag:
Harry Potter och bokmarathon i soffan.
 
Som skalden Robin Paulsson hade sagt: Nu kör vi.