/ Dravel /

Du ser mig stå där på tricken igen

Pride var så ÄGIGT idag! Caro värvade mig till RFSL och sedan såg vi Rickards opera-singalong var magisk. Min vana trogen åkte jag hem 18.50, och på väg till bussen blev jag stoppad av en helt amazing bloggläsare som sa att jag var hennes själsfrände! Hur stort är inte DET?! Typ det finaste ever!
 
När jag sedan hade handlat och kom ner till tunnelbanan såg jag Sam, min leksands-konfirmations-facebookchattomskrivande-polare, men han satt och pratade i mobil så jag skickade på facebook när jag satt på tåget att "hejhej ursäkta om jag står och glor på dig men du pratar med någon så jag kan inte gå fram och hälsa", OCH då kom han fram till min plats och skulle dessutom åka till Vällingby! Fatta, att 
1) hamna på samma tåg
2) som båda ska till slutstationen på!

Alla jag känner bor ju överallt utom i WOBRO så det var så stort att sitta tillsammans och hinna prata, istället för att stå upp och trängas två stationer och sedan tvingas avbryta samtalet för att den andra ba "oh nu ska jag av MEN KUL ATT SES HERRÅÅÅA!".
 
Har jag nu alltså blivit en sådan som Träffar Folk På Stan?! Det händer nästan aldrig mig så de ungefär tre gångerna per år detta inträffar blir jag lika lycklig. 
 
När jag promenerade hem från tunnelbanan kändes det som om jag gick som Christina Aguilera de sista tjugo sekunderna i den här (GENIALA) videon: