/ Böcker /

Wrapped up in books

I dagens DN tipsar Lotta Ohlsson om "Han kallar sig Esmeralda" av Ritta Jacobsson och herre, vad jag bara MÅSTE läsa den. 
 
Jag måste också läsa:
- Per Holknekts självbiografi "Per Holknekt 1960-2014"
Det spelar ingen roll hur mycket min illusion om evig kärlek krossades när han var otrogen mot Lena Ph, han ÄR en så himla fascinerande människa.
- Inti Chavez Perez "Lätta sexboken"
Jag ÄLSKAR Inti och jag älskade både "Pittstim" och "Respekt" och härommorgonen satt han i Nymo och berättade om boken och han pratar som Khemiri och han säger så bra saker och han är så himla fin.
- Patrik Lundbergs "Onanisterna"
Jag måste faktiskt ta mig i kragen och egentligen läsa vad som helst av Patrik Lundberg som är längre än 2500 tecken.
- Christina Wahldéns "Villig"
Christina Wahldén är the queen of lågmäld crime och hon säger själv att hon måste uppdatera sin sexton år gamla bok om våldtäkt och jag älskar när folk inser sådana saker och dessutom faktiskt gör det.
- Moa Herngrens "Hon hette Jennie" och "Homecoming queen"
Jag skulle så gärna läsa om den helt makalösa "Jag skulle aldrig ljuga för dig", men jag kommer tyvärr inte att kunna leva med den hjärtklappning jag fick av att läsa den eftersom katastrofen stod och stampade i farstun så fort man vände blad, så istället sätter jag mitt hopp till de här två böckerna.
- Helena von Zweigbergks "Tusen skärvor tillit"
Det kanske är slutet av september men min skilsmässoromansommar är knappast över, och Helena von Z var den absoluta drottningen på tronen av skilsmässoromanerna.
 
Nu ska jag bara vinna tjugotusen på Triss så jag har råd att köpa alla dessa böcker plus ta ledigt från jobbet för att läsa dem.
#1 / / Caro:

Villig och Lätta sexboken får du gärna låna av mig! :))) + maila och be om läs-ex! Många förlag är generösa :)

<3