/ Dravel /

Vad är det där för jävla stolpskott, var är Arne Weise?!

Nittiotalister!

Snälla, snälla, snälla, säg att det inte bara är jag som:

1) På riktigt är irriterad över att Gladiatorerna har tagit in EN NY gladiator som heter Valkyria?! Det är ju inte den riktiga Valkyria!

2) Hade Amber som förebild i livet för "hon är så glad".
 
3) Har fått ett handskrivet brev från Daggen.

Jag behöver verkligen känna att jag inte är ensam i detta.

(Sedan ordnade jag dessutom en minnesstund hemma med min syrra och hennes bästis när Zeke och Indra dog i den där horribla bilolyckan. Vi drog ner rullgardinerna och släckte ner i Lisas rum, la oss på rad bredvid varandra på golvet, tittade upp på Zeke-affischen hon hade på väggen, knäppte händerna och lyssnade på "My love" med Westlife. Men det är ju faktiskt något väldigt fint.)
#1 / / Anonym:

Åhh vad stod det i det handskrivna brevet från Daggen? /Hälsningarn nyfiken bloggläsare

#2 / / Fridah:

John/Jane Doe: Åh, det var en kompis till familjen som träffat honom (jag vill säga att han typ renoverade ett hus eller något åt den här kompisen?) och berättade att jag gillade Gladiatorerna, så han skrev typ "hej vad kul att du tycker om programmet, här kommer ett signerat PROGRAM med bilder på alla gladiatorer!", och så fick jag ett sånt där program som såldes för typ 70 spänn på inspelningarna, med hans autograf på! Mycket gölligt.