/ Dravel /

I remember looking in my calendar going "when's the next day off?"

Hetsiga dagar och tunga ben, det är story of my life för tillfället. Igår vaknade jag med jordens ångest av oklar anledning och höll på att börja gråta hela vägen till jobbet. 

Nu har jag varje dag fram till jul uppbokad. Kalendern är helt full och en sak som jag verkligen hatar är just fulla kalendrar. Som tur är är det bara roliga grejer jag ska göra: Idag är det poddande och poddmöte, sedan är det seminarium, julfester, MINGEL, Kruno på Debaser, zumbamarathon (i år ska jag vara med!), Caromyz och sådant, plus kolumner och poddar såklart.

Men även om det man ska göra är roligt kan man ju, om man är som jag, känna sig lite stressad av att varje dag är minutiöst planerad. 
Och då kan man ju lätt bli trött och irriterad och ledsen, som jag blev igår morse. Så vad gjorde jag då 08.42 när jag kom till kontoret och kände "nej jag orkar bara inte"?

Jo, jag satte mig vid skrivbordet, satte fötterna på elementet och startade detta klipp.

Nu är jag redo för de här två veckorna som är kvar. Ain't no stopping.