/ Dravel /

On my own again

Igår drog Petter till Kuba på jobb och här sitter jag i ett regnigt Stockholm och ska ha hand om hela firman själv i över en vecka.

Jag känner mig lite som Mira i Vintergatan när de skulle åka igenom det första svarta hålet och hon skulle styra hela skeppet ensam. Men det kommer ju att gå bra. 


Idag har jag jobbat hemma (nu när jag lärt mig hur man gör så är det riktigt skönt, nyckeln är helt enkelt att ha på sig normala kläder och jobba normala tider, det tog typ ett år att komma fram till det) men nästa vecka när denna loser-förkylning förhoppningsvis har släppt så ska jag sitta på vårt kontor. Och poppa PP3 och Anton Ewald högt.

Nu ska jag sova i hundra miljarder år innan jag ska på Popaganda-myz imorgon! J.Le from the block + Håkan + Super-Jay + moster + andra fina människor = succé.

Och för övrigt skriver jag om 5:2-dieten i dagens Metro. Läs här.