/ Dravel /

The century's crime

Det är varit en sådan där berg- och dalbanedag idag. Det gick bra på jobbet idag också men jag fick tacka nej till ett annat jobb och det känns så kasst att behöva göra det men så fick jag ett så spännande samtal idag och så blev det roligare och jag fick gjort hela min sju punkter långa to-do-lista på en timme ikväll men så hann jag inte ringa Oskar innan han åkte på hockey och yada yada.
 
Och mitt i alla dessa feelings upptäcker jag detta klipp och det kanske är trötthet men jag tycker att det är SÅ HIMLA briljanta 22 sekunder.

Nästan lika briljant som denna
 
#1 / / vican i Toronto, du älskar mig säkert:

hahah fy fan. Det där klippet gjorde min eftermiddag, helt klart !

#2 / / Rebecca:

Var jobbar du nu? Var inne på din blogg för några veckor sedan och då skrev du att du ville ha ett jobb så grattis!:)