/ Dravel /

She rocks that outfit for me

Allt jag vill är att åka till jobbet i min Eric Saade-hoodie.











Det vore nåt.

#1 / / Kingen:

Haha:)<3

#2 / / Miranda:

Alltså hahaha! <3 (obs läste först bara texten och trodde att du hade en tröja med eric saade-tryck. Det hade varit nåt det med!)

#3 / / Jonna:

Du är bara för söt! Så länge du skippar den creepy handsken så... ;)

hur går det med springningen? Jag räknar m dig (er) på Limsjön marathon nästa år :)

#4 / / Fridah:

Jonna: Tyvärr går det sådär, det är lääängesedan jag sprang nu, men jag vill komma dit och i alla fall typ GÅ något varv!

#5 / / Caro Wikbro Rannberg:

så jävla bra bilder! jag tänker att nästa steg är att ni träffas och fotas tillsammans i era hoods. Kan du ordna det? :D

#6 / / Fridah:

Caro: Jag hade med mig min hoodie när jag skulle intervjua honom i Gallerian, men så hade han bara någon väst på sig så jag fick ta av min! Too bad. Här är vi i alla fall tillsammans! http://indiepopochskit.blogg.se/2011/november/be-something-before-youre-gone.html