/ Dravel /

Huller om buller om, huvud axlar knän och ben, allt var upp och ner

Blogg.se är fail fail fail hela tiden. Nu är dessutom layouten på min blogg helt sönder. Finns det NÅGON användare som tyckte att förändringen blev bra? Vad skulle den vara bra för? Det blev lite enklare att lägga upp bilder, tack så mycket MEN TYVÄRR POSTAS ALDRIG BILDERNA FÖR ALLA INLÄGG BARA FÖRSVINNER UT I CYBERSPACE NÄR MAN SKRIVIT DEM.
 
Och TYVÄRR KAN MAN INTE SE BILDERNA EFTERSOM ALLA INLÄGG LIGGER HULLER OM BULLER OCH ALLT ÄR HELT OLÄSBART OCH UNDERSTRUKET.
 
Snälla kassa designers/grafiker/AD:s/*creative directors*/*creative leaders*/vad ni nu har för låtsastitlar på blogg.se, FIXA DET. Annars går jag över till Blogspot trots att alla deras sidor blir så konstiga. (Och nej, ni kan glömma Wordpress, det är det värsta av allt.)
#1 / / Tekla:

Blogg.se raderade ALLA mina icke-publicerade inlägg upptäckte jag för någon dag sedan, är så deppig. De förstår nog icke vilka blivande mästerverk mina samlade utkast från fyra år tillbaka var.

#2 / / Fridah:

Tekla: ÅÅÅÅAAH (ska läsas som "när två Hydman-Vallien-glas går sönder på sommarstället)! Fyra år tillbaka, det är klart det är mästerverk! Får psykbryt på blogg.se, jag fattar inte vad de håller på med.

Jag skickade ett ASförbannat mail till dem igår och skulle gnälla, så fick jag autoreply att "om ditt mail handlar om förändringen av sidan så framför dina åsikter på "feedback-fliken". SOM OM DE SVARAR DÅ ELLER? Skulle inte tro det.

Liksom okej att de gjorde om sidan men det har man ju inte sådär jättemycket glädje av när man inte kan blogga på den. Och det har ju gått över en månad sedan den gjordes om. Hur segt får man jobba egentligen? Varför gör man om en bloggportal på sommaren när man bara tar semester direkt efter? BLIR. SÅ. SUR.