/ Dravel /

Jag var bara borta länge

Jag har fixat den här veckan utan att bryta ihop. Jag har till och med hunnit skriva lite.

Här kan man läsa en intervju med Tomas Andersson Wij som jag gjorde i tisdags innan jag gick på hans releasefest. Han var en sådan raring så ni kan inte ana. Satt där i sin svarta tröja och glasögon och var bara... snäll. I love Tomas.

Sedan kan man läsa en krönika i DT som jag är så himla nöjd med. Den handlar om jämställdhet i kultursverige, typ. Läs den här.

Nu ska jag äta choklad och vara nöjd med att jag inte gråtit en enda gång den här veckan trots att jag varit så nervös och opepp på så mycket. Ibland överträffar man sig själv alltså. Och då måste man fira med godis.
#1 / / Annika:

Alltså verkligen väääärldens duktigaste Fridah!!!

#2 / / Fridah:

Är det någon som är världens duktigaste så är det väl du. Faktiskt.