/ Dravel /

Står och petar i något tilltugg och viftar med en ölbiljett och säger "det här är rock"

(Ursäkta att typ hela detta inlägg blir centrerat men någonting är ruttet i riket blogg.se)

Igår hade jag och Sophia en heldag med och på Rockbjörnen!
 
Presskonferens, rundvandring på Gröna Lund, beskådande av STJÄRNOR som obekväma och stela skulle posa för fotografer, *minglande*, intervjuande, första parkett på pressläktaren och sedan en vända på efterfesten där vi konstaterade att vi inte kände en käft.

Fast innan det hann jag träffa någon jag kände och någon jag vill känna. Cissi och Lady Dahmer var där och representerade oss redhead-feminister!
Se så fint.


Och så var jag hemma helt utmattad och vrålhungrig vid halv tolv och undrade samma sak som jag alltid undrar efter events: Hur i HELVETE kan folk supa så mycket och så länge utan att äta? Det är en sådan gåta för mig. Själv slukade jag en tallrik jordgubbskräm med mjölk (min nya craving, som vore det mellanstadiet) och två mackor och tre glas vatten innan jag somnade som en stock. Jag är ett sådant crazy party animal.