/ Dravel /

Och be aldrig mer om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde

Jaha, nu vill någon Ajour-dude att jag ska "pudla" och "be om ursäkt" för gårdagens kolumn. Fattar ni? Jag ska säga förlåt till folk som inte tyckte att den var bra! Jag ska säga förlåt till folk som kom med "FAIR KRITIK" som skribenten sa till mig på Twitter (denna "fair kritik" kan skådas i inlägget här nedan)! Jag ska säga förlåt för att jag inte har samma humor som alla i hela Sverige.

Herregud, ur led är sannerligen tiden.

Jag har bett om ursäkt för mig själv i hela mitt liv och skulle jag börja göra det för varje kolumn någon inte tycker är bra så kan ni slänga in mig på S:t Görans direkt. Tack så mycket, nu vänder vi blad.

Och framförallt lägger vi ner diskussionen. (Vilket jag gjorde i fredags eftermiddag men som vuxna människor i Stockholm 2012 fortfarande vägrar göra, utan kräver en ursäkt från en kolumnist för att de inte tyckte att en krönika var rolig. Nedskärningarna inom mediebranschen måste upphöra nu. Ni ser ju vad som händer.)