/ Dravel /

And belly aches, hair falls off, skin gets covered with liver spots, blood in the mouth and a racking cough, heads get filled with feverish thoughts


Mitt hälsotillstånd är exakt som rubriken.

Allt är fel. Jag är förkyld och har feber och hela kroppen har lagt ner allt. Jag är helt utmattad och kall och varm och har ont överallt och det rinner snor över ungefär hela lägenheten.

Imorgon ska jag intervjua Invasionen och chitchatta lite med Dennis Lyxzén - för att sedan gå vidare och chitchatta med Erik Segerstedt i en videointervju.

Godnatt Sverige.
#1 / / JD:

Fast Fridah, när man är sjuk och har feber, då ska man faktiskt ta det lugnt och vara hemma. Hur jäkla svårt det än kan vara att lära sig det. Ta det lugnt och ta hand om dig.

#2 / / Fridah:

Ja jag borde stanna men köttet är svagt. Jag hade no choice! (Eller ja, det hade jag ju egentligen om du frågar vemsomhelst, men inte enligt mig.) Men jag ska vara hemma en massa i helgen, så då ska jag ta det väldigt väldigt lugnt. Lovar!