/ Dravel /

Fridah Jönsson är på SVT och talar om den utbredda fördumningen av det svenska folket

Jodå, jag lever, men just nu är Oskar här och vi har inte setts sedan fjärde jävla september.

Jag skulle mest meddela att jag och Frans var med i Gomorron Sverige i torsdags och pratade om boken och jag ansträngde mig mest för att inte göra en Morgan Pålsson och säga "eh, vad tror du själv, Marianne?" (kolla från 08.17 här). Och jag fick se Bolibompastudion live!

I alla fall, vill man se hur det såg ut så kan man kolla här.


I torsdags hade jag dessutom Metrokolumn. Om kvinnor som ojar sig över att "man vill ju vara den perfekta mamman!" och räknar upp exempel som typ att de vill hinna baka cupcakes och bara skicka med hemlagad mat i matsäcken när kidsen ska ut i skogen med dagis. Det kan man läsa här.

Imorgon är jag med och laila baggar mig igen, i Nyhetsmorgon 08.35. Då ska jag hänga med Kristin Kaspersen och prata om boken igen. Tune in, freak out, som det brukar heta.
#1 / / Jonas Lindh:

Helvete va bra du var:)