/ Dravel /

Give me something to die for!

I helgen har jag varit i Stockholm, kollat på när Jonas sprang marathon, varit besviken för att jag aldrig hann se när Jonna sprang marathon, varit vid Slussen en halvtimme efter bussolyckan, gått på anställningsintervju, ätit spaghetti och köttfärssås, fått höra av en åttaåring att hon och hennes brorsa har bildgooglat mig, lekt med Kate och Caesar, hängt med moster och gråtit på en djurgårdsfärja på grund av vattenfobi.

Jag har ungefär noll saker att blogga om. Vad ska jag skriva om, kompisar? Vad vill ni veta? Ge mig något.
#1 / / Jonna:

Jag vill veta mer om allt det där! Anställningsintervju liksom, hur hett som helst! Men du kanske inte vill blogga om "den" innan du får besked. :) Vi kan prata om den för oss själva!



Haha, ja, att du inte hann se mig berodde ju inte på att jag sprang så snabbt precis... men det hade helt klart varit peppande att se söta dig i publiken! Det blir fler ggr... eller ja, fler lopp iaf.

#2 / / Fridah:

Jonna honey: Precis, jag vill inte hypa upp det, jag blir sååå ledsen om jag inte får jobbet så ju mer jag tänker på det, desto värre kommer det att bli i så fall...



Jag tänkte på dig massor av gånger och var helt stolt över dig trots att jag inte hann se dig. Jag är så sjuuukt impad, I tell you.

#3 / / Tekla:

Mer musik! Och listor! Kan icke få för mycket av listor.