/ Dravel /

I should have told you sometime

Idag skriver jag i Metro. Om alla val som finns om att plugga vidare och om att jag inte fixar det.

Jag hittade den här bloggen igår, så den fick utgöra veckans minus.
Jag såg den medan jag satt på tåget från KBT:n igår och jag började gråta direkt.

Jag känner inte ens Kristian, fast det känns som att jag gör det. Jag har träffat honom en gång, som fjortonårigt Sugarplum-fan som ba "du är så hiiiimla bra!". I tre Peace & Love-festivaler på rad har jag tänkt gå fram till honom och säga att han är så sjukt bra på att skriva (ni som inte läst honom i Nolltvå, ni vet inte vad ni har missat). Men jag har helt enkelt inte vågat, och när jag väl hade tagit mod till mig och började gå fram till honom för att diskutera sommarprats-låtar, så gick han självklart iväg. Så onödigt.

Istället har jag bara råkat hälsa på honom by accident eftersom jag inte tänkte alls utan bara spontant vrålade HEJ över halva Borganäsvägen.

Och nu läser jag fina fina Kristians blogg och fattar hur fel jag har tänkt. As if det skulle vara något pinsamt med att gå fram till honom och säga att han är duktig, sådant gjorde jag ju hela tiden förut, men nu vågade jag inte längre. Jag är så jävla feg.

Och jag får så dåligt samvete för allt sågande av Sugarplum jag har ägnat mig åt i den här bloggen. Trots att jag visste att det jag skrev var elakt så skrev jag det ändå, för att jag ville ha någon slags bekräftelse. Och nu känner jag mig så himla dum. I'm a horrible, horrible person.

Jaja, här är i alla fall min kolumn. Den känns ju jävligt viktig nu.
#1 / / Karolina Karner:

Nej, du är inte en hemsk person. Du är bara människa.

#2 / / Marit:

Aj, jag fick förskräckligt ont i magen nu.

#3 / / Transan:

Jobbigt med cancer...

#4 / / Emelie:

Åh tack för tipset Fridah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han skriver så helt jävla grymt och jag kastar mig alltid över hans krönikor så fort det kommer ett nytt nummer av nolltvå.. Har i flera månader typ tänkt skriva till han hur helt jäkla grym han är, men det har inte blivit av..... Nu kommer jag garanterat börja följa hans blogg, jag undrade i förra numret av nolltvå vad som var fel...

#5 / / Emelie:

Åh tack för tipset Fridah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han skriver så helt jävla grymt och jag kastar mig alltid över hans krönikor så fort det kommer ett nytt nummer av nolltvå.. Har i flera månader typ tänkt skriva till han hur helt jäkla grym han är, men det har inte blivit av..... Nu kommer jag garanterat börja följa hans blogg, jag undrade i förra numret av nolltvå vad som var fel...

#6 / / Emelie:

Åh tack för tipset Fridah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han skriver så helt jävla grymt och jag kastar mig alltid över hans krönikor så fort det kommer ett nytt nummer av nolltvå.. Har i flera månader typ tänkt skriva till han hur helt jäkla grym han är, men det har inte blivit av..... Nu kommer jag garanterat börja följa hans blogg, jag undrade i förra numret av nolltvå vad som var fel...

#7 / / melina:

VA?!?! är det där kristian från sugarplum? VA???? har jag varit död dom senaste åren eller? vad har hänt förutom att calle och victor är har kört lite solo?