/ Dravel /

Behöver ingen kristallkula för att kunna säga

Tro det eller ej, kompisar, men HÅKAN kommer till P&L!

Jag gissar på fyra plus och fem getingar, rubrikerna "MAGISKT, HÅKAN" och "KUNG HELLSTRÖM", en spelning mellan tolv och två på lördagen (eller fredagen beroende på vem som blir årets Jay-Z) på Utopia, femtontusen i publiken varav femtusen popflickor i lugg och vida kjolar och HÅKAN skrivet på armarna, femtusen hipsters med mustasch och vitt linne och Oskar Linnros-frilla och femtusen random besökare som bara vill se sista spelningen/nyktra till/hitta ett ragg/sjunga till Ramlar, freezing kallt i luften, tårar från Hurricane Gilbert efter ett tal om "SEDAN TJUGO ÅR TILLBAKA, DANIEL GILBEEEERT!", och tusen facebookstatusar om hur fantastiskt det var när solen gick upp under sista låten.

Ja, och en boring avslutning med Nu Kan Du Få Mig Så Lätt.

(Det här har jag i och för sig redan gått igenom en gång. Gud vad ni måste tro att jag hatar Håkan. I really don't, jag älskar honom högt, men jag hade hööööga förväntningar på dagens bandsläpp. Typ Lady Gaga och Rihanna.)

#1 / / S.:

Men frifot är ju större än Rihanna!!

#2 / / Jonna:

Jag tror din prognos kommer stämma :)



Tack för förra helgen, var så mysigt att få "rå om" dig en stund! KRAM!

#3 / / clara:

Kommer nog bli exaaaakt så, men fint ändå och shit vilka lame bandsläpp hitills. Blir arg snart! Är förresten inne på tradera och varje gång jag ser en superfuckingawesomesnygg prickig klänning så tänker jag ba "Fridaaaahh!" Hihi, vill köpa en åt dig. Kram!

#4 / / clara:

Kommer nog bli exaaaakt så, men fint ändå och shit vilka lame bandsläpp hitills. Blir arg snart! Är förresten inne på tradera och varje gång jag ser en superfuckingawesomesnygg prickig klänning så tänker jag ba "Fridaaaahh!" Hihi, vill köpa en åt dig. Kram!

#5 / / Fridah:

S: Såklart, hur kunde jag glömma det?

Jonna: Right back at ya, PUUUUUSS!

Clara: Haha, I love att ha sådan inverkan på folk! Gud vad gullig du är, puss söto.