/ Dravel /

My resume's gonna be elegant from now on

Ibland älskar man sitt jobb.




Presskonferens, Grammis, har väntat på detta sedan jag var åtta, stod i kö i en timme, höll på att bli utslängd av presstjejer, stod bara kvar, tänkte på alla gånger jag missat saker på grund av mesighet, bestämde mig för att inte röra mig en millimeter, stod kvar sist av ALLA journalister, fick till slut sätta igång, var oväntat fokuserad, berättade att jag är en av de tonåringar The Ark hjälpt genom högstadiekorridorer, fick en kram i slutet av intervjun och ett "lycka till med jobbet!".

För att citera en annan fin person jag intervjuade idag: Man var bland molnen.


(Och vill ni veta vad vi pratade om medan vi slouched into an armchair så kan ni läsa det här.)
#1 / / caro:

jag får tårar i ögonen!! detta var det bästa och mäktigaste jag sett på länge! <3

#2 / / Fridah:

Caro: Mäktigt var ordet. Helt fantastiskt.

#3 / / Marit:

Men PALLA avundsjukan Fridah! Att de gör Jesus Christ Superstar i Stockholm i vår var nästan en anledning för mig att ge upp London lite tidigare än planerat. Nästan. SE DEN!