/ Dravel /

Och alla har kriser, korsar Avenyn på rullskridskor



Kolla! På en enslig vind i Landskrona hittade min mamma sina gamla rullskridskor från the 80's! Jag har ju tjatat om ett par sådana jättelänge, för jag vill känna mig som någon i Beverly Hills, så jag fick dem. Idag var jag ute och testade dem.




Och jag hade ju den PERFEKTA klädseln för att åka rullskridskor också. Eh.
Dagens dagens: Klänning - Lindex, strumpbyxor - Konsum, hjärt-ring - H&M. (Look - min HÄFTIG_TJEJ_92-min. Längd - ca 193). Hjälm- ingen, knäskydd - inga, armbågsskydd - inga, handledsskydd - inga. Inte okej.




Men jag körde ändå. In the words of Petter: Checka min stil!




Jag tror vi flyyyygeeer nu.



Här kände jag mig som Christopher Sander när han sjöng "men herregud, jag gör så gott jag kan!".



Alltså, jag vågar inte använda bromsen. Den sitter ju LÄNGST FRAM, jag kommer ju ramla och slå upp hela näsan om jag försöker bromsa. (Det är inte ens någon risk att jag behöver bromsa, jag åker i en meter i timmen.)




Pepp_flikka_92, that's me!



Sedan tyckte jag att Oskar kanske kunde sluta fota mig nonstop.



Efter ett tag var jag rätt slut och hade läppstift på tänderna, men var nöjd ändå.
Då gick vi in och såg Beverly Hills istället.


Sedan åkte jag till Oskars föräldrar - HELT SJÄLV! Det tog typ fem minuter och jag ramlade inte en enda gång!

Jag är så stolt. Nu vill jag bara ha en rosa skatehjälm och ett par knäskydd så ska jag äga Goesisland Street.
#1 / / 40 plus:

LOL



Jag hade sådana när jag var mindre.... och jag rockade !!! =)



Fan vad nice.... underbara bilder....

#2 / / Nova:

ÅÅH! Awesome, om jag hade såna skulle jag aldrig använda vanliga skor igen... :)