/ Dravel /

What, he was trying to cheer me up, my pony was sick!

Just nu diskuteras det här hemma vilken bil jag ska få när jag fyller arton. (Innan ni börjar gnälla: Jag har haft ett löfte om att få körkortet PLUS en bil om jag inte druckit eller rökt eller snusat fram tills jag fyller arton och jag har hållit det som fan så jag är INTE bortskämd, thank you very much, jag är bara jävligt förtjänt av det.)

Mamma och pappa pratar med polare som ska sälja bilar och på tisdag ska vi kolla i Falun på en miljard bilfirmor och försöka hitta något jag vill skjutsa runt mitt ass i och kvista till Söderhamn i och åka till Stockholm i när jag inte vill komma försent till TV-inspelningar.

De pratar om en Golf från -97.
Jag kan tänka mig den här.

 

 

#1 / / Håkan:

Oberoende av anledningar är det klart som fan att du är bortskämd om du får en bil. Men, du sympatiserar ju med Moderaterna också. Borgarbracka!