/ Dravel /

Passa dig jävligt noga, jag har haschat i sexton år!

Förresten. Vill ni ha ett lästips såhär på söndagskvällen?

Gå in på den här sidan och läs vilka grammatiskt begåvade och allmänt skärpta människor som diskuterar en annan begåvad och skärpt person. Synd bara att de uppdaterar rätt sällan. Jag ba "KRINGLA R KRINGLA R KRINGLA R" hela tiden när jag är där.

Det här med att lära sig ta kritik känns plötsligt ganska roligt.
#1 / / Karin:

Alltså uuuuuuuuh. Det värker i hela kroppen av dessa dumma flashbackidioter. Starkt av dig att orka läsa, det skulle nog inte jag göra.

#2 / / Emma:

Alltså, helt jävla seriöst. Vad fan är det för jävla människor? Och även om du förhoppningsvis inte tar åt dig så tycker jag ändå du borde fundera på en anmälan. Förtal, sexuella kränkningar och ren puckhet borde och ska straffa sig.



Jag trodde inte det här talsättet någonsin skulle kunna ha en positiv tanke bakom sig, men Fridah; Sköt dig själv och skit i andra :) .

#3 / / Erik:

Ibland undrar man ju om människorna blir dummare och dummare, eller bara mer beredda att visa upp sin dumhet.



Förolämpningar från det hållet är ändå en slags bekräftelse. ”If they’re shooting at you, you know you’re doing something right.”

#4 / / AnnaM:

Flashback är Flasback och de som skriver är...tja...verkar inte ha alla besticken i lådan så att säga (inte alla men många). Att folk bara orkar!

Men en sak har de rätt i och det är att dig kommer vi säkert få läsa & se mycket av i framtiden =)