/ Dravel /

Katten fick fyra fina ungar

Oskars föräldrar har skaffat en kattunge!
Han heter Loe och är så otroligt jävla söt.
När vi ses och jag får hålla i honom vet jag inte vem som piper högst: Han eller jag.

I helgen har vi vaktat honom när Klingborn seniors har varit i Stockholm.



Sedan behövde jag jobba, men då kom han in och la sig över HELA tangentbordet.
Så jag lyfte bort honom, men då la han sig på min mage och kurrade över hela rummet.
Då försökte jag ta kort på honom, men tyvärr är han lite camera shy.

Så, ja, jag ger er: Loe Klingborns öron!
(Han är katten längst till vänster på andra raden.
De andra behöver ni inte bry er om.)

#1 / / Abe:

Fan vad ful du är.

#2 / / M.:

Fridah, dina hello kitty katter har fått konkurens i söthet på riktigt.



(Jag har enormt starka åsikter om alla idiotiska kommentar du fått på sista tiden. De ligger plats nummer två på min det-här-gör-mig-arg-lista. Föräldrar + alkohol + barn tar första platsen at the momment, men kommentarerna är på god andra plats. )