/ Dravel /

Han sa ''du är för ung och så är det med det''

Trodde ni att det skulle gå som jag ville, att det skulle räcka med att Henrik godkände argumenten och att jag fick vipbandet eller? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Värt att vara decemberbarn. Jävligt värt. Jag borde ha blivit min syrra. Hon är född i mars -89. Jaja. Jag kan inte göra så mycket åt det här. De kände i alla fall igen mig i år. Och de kom ihåg hur jag stavar mitt namn. Det är ju alltid något.
#1 / / Moster:

Stackare... få se vad Cesse tycker om att vara född på samma dag som du...

#2 / / Fridah:

Jag kan försäkra dig redan nu att han inte kommer gilla det, men att jag kommer tänka på honom varje gång han är sjutton och alla hans kompisar går ut någonstans eller sätter sig i öltält på festivaler och sånt. Hu.

#3 / / Cici:

När du blir några år äldre kommer du att njuta av att vara decemberbarn, tro mig :)