/ Dravel /

Mother, give me back my old room

Jag bor hos mamma och pappa inne i huset just nu, eftersom jag är för rädd för att sova ute i läggan själv. Inatt hade jag glömt ta med en bok in till mitt gamla rum, så jag fick leta upp en ur garderoben. Jag hittade Tvillingarna På Sweet Valley High - Ingen Vanlig Jul!

Så himla fint. Om jag fick så skulle jag alltid ligga på sängen och läsa om att Elisabeth och Jessica var lika som bär till utseendet med långt blont hår och blåa ögon - men till sättet olika som natt och dag eftersom Elisabeth skrev i skoltidningen och alltid tog skolan på allvar, medan Jessica avskydde (alltid avskydde) att plugga och istället ägnade all sin tid åt hejaklacken och pojkar.

Kommer det fortfarande ut nya Tvillingarna? Borde inte Francine Pascal vara typ nittio år gammal nu? Lever hon ens fortfarande?

Saker jag borde göra istället för att fundera över det här:

- Städa huset.
- Äta Ipren.
- Fixa med nya mobilen.
- Förbereda mig mentalt på att övningsköra med en dude från Trafikskolan (runt klockan tre kommer jag krascha, förmodligen i någon korsning vid Käringberget).

#1 / / Mrianda:

Åh, tvillingarna i Sweet Valley! Jag vill knappt veta hur många timmar jag har slösat på att läsa de där böckerna.. Det roliga är att jag verkligen tyckte att de var jättebra! Sen hittade jag http://thedairiburger.com/och insåg att shit, de är rätt tramsiga ändå.