/ Dravel /

Och jag blöder ihjäl

Följande inlägg kan anses på gränsen till Charlotte Rocheskt (vars bok Våtmarker jag efter tre veckor fortfarande bara kommit till sida 43 i eftersom jag måste lägga ifrån mig den hela tiden för att inte kräkas), men ha överseende med det.

"Around the ancles, that's a tough spot!", sa Monica Geller en gång.
Tack tack, jag vet.

Idag skulle jag raka benen. Detta blev konsekvenserna:








På grund av detta kunde jag knappt stå upp, och ännu mindre fortsätta.
Därför är mina ben nu mycket äckligare än vad det var tänkt att de skulle vara. 
Jag funderar mer och mer på att go Hanna Fridén.



PS: Daniel! Bortse från håret som jag inte hann få bort, och kolla bara på plåstren.
Och erkänn: Visst är det de snyggaste du någonsin sett?

#1 / / Michelle:

Snygga plåster! Daniel kommer säkert ÄLSKA dem! :) Hoppas såren läker fort.

#2 / / Ella:

hah! Det där såret är ingenting!



http://ettettfyra.blogg.se/2009/august/002.html + scrolla lite.

Rakningsmästaren = moi!

#3 / / Jonna:

ja sådär brukar mina ben också se ut dessvärre :P det glädjer mig att du får kramas med ditt hjärta i helgen! :) :) :)