/ Dravel /

Jag ville vara som du och göra allting du kunde

Råd till alla er som vill gå på Friskis och gå därifrån och känna er duktiga:
Gå inte på samma pass som Jonna!

Hon är så sjukt bra på allt som har med kondition att göra. Hon är en sådan där som ORKAR. En sådan som inte lägger sig ner och vilar när vi gör situps. En sådan som springer längst ut och inte längst in när vi ska springa runt hela salen. En sådan som sparkar med hela benen istället för att bara dra upp knäet under uppvärmningen. En sådan som jag vill vara.


Hade inte hon varit en så fin, klok, snygg, snäll, söt och BRA flicka så hade jag varit sur på henne, endast för att hon är sådär som jag vill vara. (Jag är som ett litet barn när det gäller sådant.)
Men nu nöjer jag mig med att bara vara avundsjuk på henne. Lagom avundsjuk, såklart.
För jag tycker om henne alldeles för mycket för att vara avundsjuk på henne på ett dåligt sätt.

#1 / / Jonna:

Men gulliga fina du! Du är ju så duktig, både på Friskis och allt annat som du företar dig! Jag önskar jag hade varit lika klok, söt, rar och het som du när jag var 17 år. Puss!

#2 / / Jonna:

Men gulliga fina du! Du är ju så duktig, både på Friskis och allt annat som du företar dig! Jag önskar jag hade varit lika klok, söt, rar och het som du när jag var 17 år. Puss!

#3 / / Arvid:

Har du varit och handlat på Alex Schulmans bokaffär? Ser att han säljer böcker av din idol:



http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen/2009/11/dags-att-julskylta