/ Dravel /

This is it

Seaside var fint. Jag gör LITE som Billy sa, jag sågar ett band imorgon! Faktiskt.

För övrigt anser jag att jag INTE behöver gå till skolan och KBT-terapeuten imorgon, för jag har världens finaste pojkvän här att krama sönder.
Kom igen då, Mike, Catarina, Birgitta och Irene, have a heart.
#1 / / Anders:

Jag gillade dina sågningar! Och man behöver inte vänta tills imorgon. Allt finns på http://www.dt.se/noje/seaside. Det har jag sett till :-)

#2 / / Jonna:

Jag läste detta igår kväll först och sedan i natt drömde jag om din sågning! Haha! Drömde att du sågade ett band där alla hade rött hår... kommer nästan ihåg vad de hette också (i drömmen alltså) sick!?

#3 / / Fridah:

Anders: Haha, tack! Vad fint!

Jonna: Vad coolt! Förra året sågade jag ett band där sångerskan hade rött hår. Det slutade med att jag var så rädd att träffa dem att jag gick en fet omväg på Peace & Love för att jag såg gitarristen och var rädd att han skulle bli arg. Mogentjej92, oh yes.