/ Dravel /

It's a big day coming

Ursäkta mig. Igår kväll var jag d to the öd, så jag gick och la mig halv tio.
Jag skrev ju igår att jag var så otroligt pepp på idag. Det kan även ha sina nackdelar.

Jag ska berätta en sak för er: Om man lägger sig tidigt och det är solsken på dagarna, då kan man inte sova så länge.
Därför vaknade jag idag klockan fem och kunde inte somna om. Jag tänkte "ja, idag kommer ju Oskar och det är ju Seaside!", så då kunde jag knappt bli trött igen.
Jag sov tio minuter då och då, men annars har jag varit vaken sedan fem.
Idag ska jag vara på Seaside från fyra till tolv. Det känns bra.

Ja, det gör det faktiskt. Det känns, så att säga, riktigt bra.

Och för övrigt tror jag att Jonas och Michel kommer äga Stockholm Marathon.

Nu: Städning, val av dagens dagens (jag åker om fem timmar och har fortfarande inte valt kläder! In your face, OCD!), nagelmålning och allt sånt där.
#1 / / Miranda:

Oh, hela sverige verkar ju ha party den här helgen. Det är seaside, siesta, och här i gislaved är det.. allmän fjortisfest, men ändå. Det är också fest. ;)