/ Dagens replik /

Oh no, oh no, you got it all wrong

(Master of Music)
Petra: - Vem gjorde denochdenlåten med Jennifer Lopez?
Fridah: - Ja Rule.
Petra: - Jerome?!

(Svenskalektion)
Fridah: - Alltså Sara, på ricko, vi måste hitta någon fornnordisk gud att skriva om nu...
Sara (slår upp boken och pekar på random rad): - Jag vet, jag vill skriva om Völuspa!
Fridah: - Men det är ju en bok!
Sara: - Jaha.
#1 / / Sara : >:

Hihih, fniss : DDD

#2 / / Fridah:

Tihi!

#3 / / johanna:

jag blir tokig, har försökt kommentera din krönika tusen gånger nu. så försöker här....



Alltså ni två, jag blir så rörd ända in i själen så jag känner jag-skiter-i-om-mitt-kärleksliv-är-ett-helvete för ni två är så mycket kärlek så det blir över för resten av oss! Åhj så sött

#4 / / Fridah:

Nu blir JAG helt rörd! Tack tack tack, söt-Johanna, det var fint.

#5 / / Emelie:

haha! totally ägd!

i min klass gick en tjej som nominerades till årets citat på studentgalan för "Vad handlar Hajen om?" keep it up :P

#6 / / Karin:

Haha, sånt är så jävla roligt. Lite störd vardagshumor tackar man inte nej till.