/ Dravel /

Boys in the book

Idag har jag läst ut Kärlek Är Ett Blandband och Pittstim.

Den senaste köpte jag idag, en och en halv timme senare på altanen med Florence Valentin som sällskap var den utläst.
Briljanta Donny Hedlunds text var sjukt bra.
Och Oskars kusin (!) Andrev Bergström skriver: "Jag är ett öppet sår med dåligt läkkött och jag kan inte vänta längre".

Falköpings-formuleringar när de är som bäst.

Nu ska jag fylla i min nya fina Hello Kitty-kalender som jag köpte idag.
Att skriva in saker i nya almanackor måste vara något av det roligaste som finns.

#1 / / Annika:

Men du skämtar?! Är Andrev Oskars KUSIN? Fan vad sjukt. Sjukt sjukt sjukt.

Eller så är det jag som överreagerar.

Men ändå. Shit. Söta Andrev. Honom gillar jag. Han sitter alltid på jobbet och ser så... söt ut. Och harmlös. Och så är jag lite kär i hans sambo Lisa. Åh.

#2 / / The One and Donny:

"Briljanta Donny Hedlunds text var sjukt bra."



Men oj. Tack (röd om kinderna).

#3 / / Annika:

Öh. Donny. Låt det inte stiga dig åt huvudet.

#4 / / The One and Donny:

Det är nog lugnt Annika. Jag tyckte mest det var snällt sagt. Förlåt mig så mycket. Tar tillbaka.

#5 / / Fridah:

Annika: Jag är helt seriös!

Donny: Läser du fortfarande min blogg? Du kommenterade den någon gång men jag trodde inte du var inne på den längre. Nu är det jag som blir röd om kinderna.

#6 / / The One and Donny:

Fridah: jomenvisst, till och från. Men den här gången så var det ju Limpan som länkade dårå.