/ Dravel /

I thought she said maple leaves

Frågan jag ställer mig varje gång jag hör Mitt Allt med Florence Valentin:

Hur kan orden "du är mitt allt" uttalas som "dumirrall"?
#1 / / Anonym:

Hejsan Fridah!

Har du Jag tyckte hon sa lönnlöv?

#2 / / Martina:

Jag undrar då detsamma.

#3 / / Fridah:

John/Jane Doe: Nej, tyvärr inte. Jag vill ha den, men icke.

#4 / / Johanna:

Åh, vad surt!

Aja, det är bara att leta vidare.

#5 / / Magnus:

Jag undrar hur man kan vara svensk och sjunga på så dålig svenska som Florence Valentin.

#6 / / Elin:

Precis! Det tycker jag också att de säger, eller också Du Mira :D

#7 / / JJ:

Åh, jag håller med! Jag har så svårt för den låten, tycker inte om den alls, dels på grund utav hans uttal. Jag undrar alltid om han verkligen sjunger "du är mitt allt".

#8 / / Anonym:

men det är som när man säger lampa massa gånger tillslut blir det bara balam-balam, testa själva;)

om man tänker att ham uttalar är som e...då går det ihop ganska bra

#9 / / Ellie:

Första gången jag hörde den trodde jag att dom sjöng "du vill allt", och jag fick inte det att gå ihop med resten av texten...