/ Dravel /

And listen to what she has to say

Haha, det här är så roligt.

Jag har fått ett mail från ungdomsmottagningen! De stavar Fridah utan h men skriver bl.a det här:


Hej Frida!
(...)
Du är ju en representant för ungdomar i allmänhet och ungdomar i Leksand i synnerhet och verkar vara en skärpt och kreativ tjej!

Vi skulle därför vilja att du är med när vi planerar hösten på ungdomsmottagningen! Kanske med din hjälp kunna förmedla hur vår verklighet ser ut, hårt pressade mellan vårt otroligt angelägna och viktiga uppdrag på UM och det ständiga sparbetinget vi lever med i Landstinget!



Så nu ska jag dit den 20 augusti för att fika med dem och bestämma saker inför hösten.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra där och hur mycket jag har att säga till om, men det är ju roligt att de frågar.
Och det tack vare min krönika.

Beeeeb, jag tar tillbaka mina protester: Jag ÄR mäktig i mediesverige.
#1 / / Sara ;>:

Jag vet att du längtar ihjäl dig.

#2 / / Fridah:

Klart jag gör! I can't wait.

#3 / / Emelie:

Respect! Efter ett tag kommer man långt med små steg också! :D

#4 / / Emelie:

(och by that menar jag inte att det här är nåt litet. Basåruvet.)

#5 / / josefin:

Haha ungdomsmottagningen borde lära sig att inte använda utropstecken efter VARJE mening. Typ för att det ska låta käckt, herreguuuuud