/ Dravel /

About stars in the movies on your black and white TV

Nick & Norah's Infinite Playlist är den bästa film som gjorts sedan Juno.

Så nu vet ni det.
#1 / / Matilda:

I fucking agree. Och helvete vad Michael Cera är hot.

#2 / / Fridah:

Nja, hot vet jag inte. Om han är någonting så kanske jag skulle säga att han är söt, men det är bara för att han får spela så söta karaktärer.

#3 / / Limpan:

googlar

#4 / / emelia:

Jag såg den igår, och den är verkligen underbar! Och bra musik också!

#5 / / Fridah:

Limpan: Se den NUUUUUU!

Emelia: Ja, den är ju fantastisk! Och jag tycker fortfarande att det var synd att jag inte kunde hänga med på din roadtrip.

#6 / / kriss:

fixade den tills ikväll, tack vare det här inlägget. och vad som skulle bli en högst ensam och deprimerande kväll blev ååh så mycket bättre. det är sådär att jag inte kan sova bara för att den var så bra, för att jag måste titta på screencaps hela natten och lyssna på soundtracket om och om och om igen! åh bara ÅH vad bra den var!

#7 / / emelia:

Ja, den långa vägen hade blivit betydligt roligare i sällskap av dig!

#8 / / Fridah:

Kriss: Åh, du anar inte hur fint det känns att din kväll blev räddad. Jag förstår att den blev bra, för filmen är ju helt briljant.

Emelia: Ja, och jag hade velat träffa dig utan att

1) behöva skrika för att ljudet på konserten vi är på är för högt

2) behöva gå därifrån efter en minut för att jag ska på en annan konsert

#9 / / Emelia:

Ja, träffas på festival är väl kanske inte det ultimata... Men vi får rodda ihop ett möte ngn gång helt enkelt! Skulle du av ngn anledning vara i Norrköping är det bara att höra av sig!