/ Dravel /

Tonight, tonight, tonight, tonight, I wanna be with you tonight

Yes, Malinovic, helt rätt.
Oskar kommer hit ikväll! L to the Ovely.
Trots min OCD och mitt kontrollbehov så tycker jag att det är pretty fantastiskt att vi bestämde det igår.

Det spelar ingen roll att det här är den första helgen sedan 21 november som jag inte hade något planerat.
Och eftersom det enda jag vill göra på helgerna är att krama sönder Oskar så är jag väldigt glad.

Nu hänger jag med Lucas (som säger "jag tycker de är fula" om mina pärlplattor), gör en pärlplatta med orden "Rim och reson" på, läser Vi Som Aldrig Sa Hora och har mycket abstinens.
Men det känns fint att den här gången vet jag att abstinensen kommer att stillas inom några timmar.
#1 / / Cici:

Nu skäms jag......

#2 / / Fridah:

Men löööönt!