/ Dravel /

One one one one one one one one one one one one one one one one one one one one one one

Den här helgen kommer äga.

Så ni vet, alltså.

Och man är väl inte mer pretto än att man kan vara lite modebloggig, så:

VAD SKA NI GÖRA I HELGEN???????????????
#1 / / malin:

jag har svaret varför din helg kommer ''äga''.

för att oooooooooooskar är hos dig:D! ha så kul hihi

#2 / / Elsa:

jag ska inte på nordpolen ikvälllllll

#3 / / Fridah:

Precis, Malin!

Elsa: Oj, är det åldersgränsen?

#4 / / Hanna:

Jag ska suga och spy imorgon, försöka bli frisk. Och på söndag blir det kööööööa. För på kvällen blir det MAAAAAACKAN! 8'D <3

#5 / / Ulrika:

Markus!!!!!!

#6 / / Elsa:

nee, mer att jag inte har några vänner att gå med. han är väl inte så poppis :) fyllde 18 förra veckan! :D

#7 / / Limpan:

Inte nåt! Och sen ska jag åka till England.