/ Dravel /

Du hatade allt och ville dö

Nej, så är det inte.
Men det verkar nog så om man läser dagens krönika.

Den här veckan är jag jättearg på pastagenerationen och enhogmedskit.blogg.se.
Men ilskan har lagt sig lite (just idag i alla fall) och skvallerbloggen är nerlagd.
Så så är det.
#1 / / Marie:

Bra krönika.

#2 / / minaya:

Hej Frida.. Har nyligen upptäckt din blogg. Den är nice.. Jag funderar lite om du skriver om all indiepop även om det crossar over till soul-visa? :-)



Undrar helt enkelt om du skulle vilja recensera min debutsingel på din sida :-)



Hoppas du får en fin dag





/minaya

#3 / / stina:

bra krönika! enhogmedskit, är verkligen skit!

#4 / / Elsa:

haha, har det kommit till leksand också? hade en sån i falun för ett halvår sen. helt sjukt...

#5 / / johannes:

bra skrivet!

#6 / / Anonym:

du är så jävla klok fridah! det har funnits liknande bloggar i både falun och borlänge innan men så vitt jag vet blev dom både polisanmälda och nedlagda. man blir så uppgiven bara man tänker på att det finns människor som verkligen lägger ner tid på sprida rykten på en blogg. men som tur är finns det också såna som du som lägger ner tid på att motverka det också! PUSS PÅ DIG

#7 / / karinbarin:

ojoj, nu var jag för snabb att trycka på enter. den tidigare kommentaren var från mig :)