/ Dravel /

Storsint och ödmjuk

DT.se/noje har mycket intressant idag.

Två... eh, bloggbekantingar, kan vi väl säga, är idag publicerade där på varsitt sätt. Karins lista är mycket mycket bra, och Linus vinst får jag också säga grattis till.

Idag ska jag göra klart årsbästalistorna som jag skulle ha gjort klart igår.
Sedan ska jag börja sätta ihop min Vulkan-bok som ska släppas i januari! Och nej, det blir ingen bloggbok i år. Ni kan ju gissa vad det blir istället. Det är pinsamt förutsägbart, men ändå.

#1 / / M.:

Min magekänsla säger att den tror att den vet vad du ska ge ut för bok :D

#2 / / jonas:

spännade. Ska köpa den av dig.

#3 / / Karin:

Oj! Roligt att någon såg det, haha. Som vanligt så har jag typ Top 50 medan de flesta har Top 10, men det är för mycket jobb att välja ut tio bästa. Det är serious business såna där listor. Det måste bli perfekt. Är du sugen på en Håkan-DVD förresten? Jag fick en i julklapp och nu vann jag en tack vare listan också! Ps. Lycka till med boksläppet. Du är grym. Puss!

#4 / / Karin:

Meh! Dom har ju skrivit halva min lista två gånger! Det är därför den är så lång! Öh. Nu vet du det också. Jag förväntar mig att du skriver ner det här i ditt intresseblock. Puss igen.