/ Dravel /

My gods seem to need some time off

Saker som hittills idag, 08.44, har gjort mig ledsen och/eller irriterad.  

1. Att JD har slutat på Nöje. 
2. Att förkylningen som är straffet för att jag valde kjol och strumpbyxor på Popaganda gör att min näsa och mina ögon rinner som ett vattenfall och att det känns som om jag har fått tiotusen papercuts i halsen.
3. Att jag trots ovannämnda sjukdom släpade mig till skolan för att börja med två timmars engelska, och efter tio minuters letande efter kompisar fick ett sms av Stina som meddelade "individuella valen börjar på torsdag".
4. Att jag gick hem och hämtade The Bell Jar och mitt krönikeblock och nu ska sitta och läsa och skriva i Mediehuset.
5. Att jag fram till kvart över tio kommer att vara helt ensam här, sånär som på fiskarna i akvariet.

Vill ni göra mig gladare idag: 070-682 56 07.
(Sms:a gärna mellan 10.15 och 11.45. Då har jag foto.)
#1 / / Martina:

Läser du inriktningen foto? :)

#2 / / Fridah:

Alla har inriktning bildteknik (typ) på min skola, vi får inte välja. Så man kan nog säga att jag gör det.

#3 / / Anders W:

Usch ja, det är väldigt ledsamt att Jessica har slutat. Vi får hålla tummarna för en comeback!