/ Dravel /

Du är ung, bara du och jag och jag är kung

Ursäkta att jag nu skriver två Idol-relaterade inlägg på rad, men hur gammal är Johan P som just nu slaktar When You Were Young i direktsändning? Elva?

När han gick upp på scenen kändes det som om Peter Jihde hade frågat:
- Vem är det du ska vara?
och Johan hade svarat:
- CRASHDïET!

Att han ens får vara vaken vid den här tiden är ju förvånande.

(Och att jag kanske inte är den rätta att prata om ålder eftersom jag knappt ens var född när Melinda Wrede sjöng Relationsteorin, det behöver vi faktiskt inte diskutera just nu.)
#1 / / jossan:

haha jag gillar honom, han är gullig! han är väl lika gammal som du?

#2 / / Fridah:

Kanske det, han kan då inte vara äldre än jag. Han är gullig, men ser sjukt liten ut.

#3 / / Annika:

Du är galen. Jag är kär i Johan, nay, jag ÄLSKAR Johan. Om han kommer och bor hos mig får han vara uppe HUR LÄNGE HAN VILL I ALL EVIGHET AMEN!

#4 / / Josefin:

men han är ju jättesöt. eller?

#5 / / ?:

jag älskar johan, alla älskar johan! grabben har en självklar framtid redan, och han är sexton bast. haja! precis som du, inte illa. jämför man med andra i er ålder är han så fruktansvärt framgångsrik redan.

#6 / / Karin:

Han är 16. Han är alltså äldre än mig. Skrämmande.

#7 / / Amanda:

Johan är bäst. Helt sjukt underbart fin :)

#8 / / Miranda:

hahahaha, han är ju så söööt.. När jag väl hade accepterat att det var en kille (men det MÅSTE vara en tjej, han kan inte heta johan?! Det MÅSTE vara en tjej!! Oj, var jag taskig nu? x)) i alla fall, då så började jag tycka att han var söt.. på ett litet barn-sätt. Jag får moderskänslor för honom. Fast att jag är ett år yngre. :')

#9 / / elly:

haha.. igen. jag får nog leta upp det där på youtube, för jag missade det. men han verkar ball.