/ Dravel /

I fell in love with a bloggare and he took my breath

Idag är det en vecka kvar tills radiodokumentären sänds.
Jag har inte hört den så jag vet inte vad man har klippt bort och inte.

Men jag kan förvarna redan nu om att jag fick frågan "hur gick det till då på midsommar när du och Oskar träffades första gången?".
Jag förklarade det väldigt ingående, och följdfrågan blev "hur kändes det?".

Det hade jag inte behövt svara på.
Det hade räckt att visa det här:

#1 / / Ellie:

Hon var pinsam att titta på.

#2 / / Fridah:

Jag tycker mest att hon är söt.

Däremot var nog jag rätt pinsam att titta på.

"Alltsåjagvetattduärenheltvanligmänniskaochsådärmenduärsåjävlabrasåjagblirhelt..." i typ fem minuter.

Men det gick ju bra ändå.

#3 / / alexandra:

gahahhahahahhahahahahahahah

#4 / / JJ:

haha åååh, vad hon ska tycka det var pinsamt nu efteråt

#5 / / Emelie:

ingen skämskudde i världen kan hjälpa henne nu.