/ Dravel /

Du kan ställa frågor om sanningen

Faluns ägigaste (och kanske pretto-aste) Peter har utmanat mig nu igen.

Man ska berätta sju sanningar om sig själv. Här är mina:

- Jag har aldrig sett Lejonkungen.
(förlåt, Erika och Stina. Jag ska göra något åt det där så fort som möjligt.)
- Min nya favoritgrej är visa-som-offline-funktionen på msn. Så lovely.
- Jag lärde mig läsa när jag var tre. Sedan dess har jag inte gjort så mycket annat.
- Julen är den värsta högtiden jag vet.
- Jag avslutar alla jobbrelaterade mail med signaturen "//F". Alternativt "/F", bara för att Linda avslutar sina med "/L". Alla andra mail avslutar jag med "/Fridah".
- De senaste veckorna har jag kommit på mig själv med att faktiskt titta aktivt på Hannah Montana när det går på TV.
- Jag kan alla replikerna ur Fucking Åmål utantill. Och nästan alla textkommentarer också.

There you go.
Nu utmanar jag:
O med R, Annika, Amanda, Alex, Klara, JJ och Sara.

Och förresten: Om ni trodde att IPOS-Fridah i Peters länkning var ett resultat av för snabbt tangentbords-skrivande av ordet ipod så är ni ju helt jävla dumma i huvudet. Det står ju för IndiePopOchSkit! Puckon, det kan ju vem som helst räkna ut.

#1 / / Karin:

Jag fullkommligt äter upp sidorna i Vi Som Aldrig Sa Hora. Även om jag borde läsa Antigone i svenskan kan jag inte släppa den... Ditt och Ronnies skrivsätt påminner om varandra! Har du fler boktips?

#2 / / Amanda:

Nice! Detta ska jag ta tag i :D

#3 / / Julia J:

Justja, de var ju den där utmaningen också.. :P haha:D

#4 / / jossan:

visa-som-offline-funktionen ÄR lovely!